Pe primele pozitii in Google in 5 pasi

Nu exista o stiinta exacta in ceea ce priveste Google-ul, dar toata lumea se straduieste sa fie cat mai aproape de prima pagina sau chiar de prima pozitie in cautarile online. Am facut o scurta lista cu cateva metode prin care  poti ajunge si tu pe prima pagina in cautarile Google.

1. Social media

Site-urile sociale de genul Facebook sau Twitter sunt inca in top . Ai doua variante : ori le iubesti, ori le urasti . In ambele situatii, ca un instrument de business, devin din ce in ce mai puternice.

Cel putin , Facebook-ul si Twitter-ul sunt excelente cai pentru a  comunica repede si efectiv unei audiente targetate – pana la urma, e o alegere constienta de a iti da “like” sau “follow” .
 

2. Blogging-ul

Cred ca blogging-ul este mai putin apreciat decat retelele sociale, dar nu lasa asta sa te opreasca. Blogul ar trebui sa incurajeze toata echipa sa participe activ la marketingul intern spre a construi o relatie cu pacientii.

Chiar daca un blog cere mai mult efort decat social media, are un efect de o mai  lunga durata si are un continut mai substantial decat un status pe Facebook sau un tweet de 140 de caractere. Google iubeste continutul nou ,asa ca posteaza regulat pe blogul sau site-ul tau pentru a imbunatati pozitia in cautarile Google.

3. E-newsletter

In ciuda comunicarii pe retelele sociale , e-mail marketingul inca functioneaza. Avand in vedere numarul record de mail-uri trimise pe zi, statisticile arata ca rata de deschidere a mail-urilor ce nu au adresele in Contacts este undeva la 24%, iar la cele pentru a cumpara ceva (publicitate spam) de 11%.

In plus, e-mail marketingul are costuri extreme de reduse.

4. Incurajati feedback-ul pacientului

La inceput, eram contrariat in ceea ce priveste review-ul pacientului. Nu imi placea ideea ca cineva sa spuna lucruri urate despre cabinet pe o deschidere publica asa mare.

Dar, in realitate, cabinetul este curat, daca se lucreaza profesionist si nu ai nimic de ascuns, ce se poate spune de rau ? Am ajuns chiar sa incurajam pacientii sa scrie review-uri pe paginile social media si pe blog; in acest sens, le cerem adresele de e-mail pentru a le trimite o cerere de review.

5. Angajeaza profesionisti

 Optimizarea SEO este o treaba pentru profesionisti, fara indoiala. Timpul alocat acestei optimizari pentru a fi pe primele locuri in cautarile Google este foarte mare pentru cineva care nu se pricepe extraordinar de bine. Poti angaja pe cineva sa se ocupe de site, de hosting, de casutele de e-mail si nu in ultimul rand de optimizare.

 

Iti multumesc ca ai citit acest articol ! Daca ti-a placut , nu ezita sa dai un like sau share pe Facebook pentru a putea afla si colegii tai. Tu ce parere ai despre aceste aspecte ?  Astept comentariul tau mai jos. Multumesc !

Cu drag,

Dr. Florin Ispas

Florin Ispas


Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


Loading...
Descarca ghidul despre "managementul cabinetului stomatologic"
Totul este gratuit, nu trebuie sa platesti absolut nimic.
shared on wplocker.com