Avantajele instrumentelor financiare in cabinetul stomatologic

Oferindu-le pacientilor diverse modalitati de plata ,poate creste profitul  oricarui cabinet  stomatologic.  Se va ajunge la o crestere de planuri de tratament acceptate de pacienti si constituie un avantaj atunci cand se prezinta pacientilor noi, care vor fi incurajati sa accepte pentru ca stiu ca tratamentul nu va trebui sa fie platit tot din prima.

Inainte de a oferi aceste modalitati, trebuie sa va ganditi la o gama de optiuni financiare ce vor fi oferite pentru a va asigura ca sumele pot fi platite de pacient, la un cost rezonabil si pentru cabinet.

 

Odata ce medicul a sugerat ideea de finantare unui pacient, acesta trebuie prezentat mai departe  personalului care a fost pregatit si este gata sa discute optiunile fianciare, in privat cu pacientul.

Pentru a maximiza avantajele oferite de optiunile fiananciare pentru pacient, acestea trebuie vazute  ca parte intr-un plan de afaceri cu obiectivul de a creste veniturile cabinetului, si ca optiunile oferite sa aiba efectul urmarit, tot personalul cabinetului care este in contact cu pacientii trebuie sa reflecte entuziasm si intelegere ,fapt care ii va face pe pacienti sa se simta bineveniti. Facand asta, vor creste foarte mult sansele ca pacientii sa continue cu tratamentul.

Atunci cand cautati sa cumparati ceva si vizitati un showroom cu un personal plictisit, este putin probabil  sa cumparati ceva, indiferent de oferta. De aceea majoritatea showroom-urilor tind sa aiba un personal foarte atent si entuziasmat.

Acelasi lucru se aplica si pacientilor care viziteaza un cabinet stomatologic. Pacientii se asteapta ca tratamentul oferit sa fie de o calitate buna, iar acest lucru nu este o preocupare pentru ei. Totusi, daca se simt confortabili si au parte de o primire calduroasa de la membrii echipei, se vor simti comozi si vor fi mai predispusi sa accepte  tratamentele sugerate.

Acordati o solutie accesibila. Un tratament in valoare de 10000 RON ce trebuie achitat tot o data poate fi dificil de acceptat si de platit de catre pacient , de aceea explicand ca suma poate fi platita cu doar 500 RON pe luna ,poate depasi problema si sa transforme un pacient care “se mai gandeste” intr- unul activ.

Aparentele

Prezentarea este un aspect important. Cum arata cabinetul vostru?

  • Este cabinetul curat si primitor, in afara si inauntru?
  • Este posibil sa fie atragator pentru pacienti noi?
  • Este camera pacientilor  comoda ? (numind-o “sala de asteptare” aduce a cozi si intarzieri)
  • Tineti minte, pacientii se pot gandi sa cheltuie sute sau chiar mii de lei, de aceea primele pareri sunt esentiale. Este posibil ca un nou pacient sa aiba deja o parere ferma in legatura cu cabinetul, inainte sa vada medicul.

Personalul

Receptionistele, asistentele si orice alt personal sunt „echipa de vanzare din prima linie”. Atitudinea lor si informatiile date de ei pacientilor sunt extrem de importante.

  • O fac bine ?
  • Spun ce vrei tu sa zica ?
  • Au un scenariu ca sa raspunda intrebarilor specifice ?
  • Este monitorizata performanta ?

Eficienta

Pacientii prefera sa aiba de a face cu un cabinet eficient;  ai nevoie de tehnologia potrivita sa reusesti asta in zilele noastre .

  • Sunt computerele moderne, cu ultima versiune de soft?
  • Aparatura din cabinet functioneaza perfect ?
  • Merg faxul si imprimanta fara probleme?
  • Poate sistemul telefonic sa reziste cerintelor cabinetului?

Vanzarea

  • Pacientii pot sa nu inteleaga neaparat tehnica tratamentului, dar o intelegere a beneficiilor pe termen lung vor face parte cu succes din procesul de decizie al pacientilor.
  • Acordati solutii financiare accesibile tuturor categoriilor de oameni.
  • Asigurati-va ca pacientii sunt multumiti de tratamentul lor pentru ca asta va asigura vizite ulteriore, si va genera pacienti noi prin recomandari.

Comfortul

Conditiile economice din prezent au creat  provocari pentru multe firme, inclus in stomatologia privata. Oamenii au devenit mai selectivi cand decid ce sa cumpere si de unde sa cumpere. Facand tratamentele accesibile este extrem de important pentru a crea un mediu comod de cumparare pentru pacientii tai !

Iti multumesc ca ai citit acest articol ! Daca ti-a placut , nu ezita sa dai un like sau share pe Facebook pentru a putea afla si colegii tai. Tu ce parere ai despre aceste aspecte ?  Astept comentariul tau mai jos. Multumesc !

Cu drag,

Dr. Florin Ispas

Florin Ispas


Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


Loading...
Descarca ghidul despre "managementul cabinetului stomatologic"
Totul este gratuit, nu trebuie sa platesti absolut nimic.
shared on wplocker.com