De la pasiune la business ȋn stomatologie

Comandă ghidul cu soluţii pentru dezvoltarea cabinetului tău stomatologic şi transformă-te ȋntr-un medic de succes ACUM
pentru a primi ȋncă 3 bonusuri gratis
Dentistul de succes – De la pasiune la business ȋn stomatologie
Ghid cu soluţii practice pentru cabinetul tău, care ȋţi va schimba mentalitatea ȋn ceea ce priveşte stomatologia şi vei deveni un medic dentist de succes, un model pentru colegii noştri de breaslă

Această carte a luat naştere din dorinţa de a ridica standardele ȋn rȃndul medicilor stomatologi dornici de o carieră strălucită ȋn medicina dentară.

Este un rezultat al sumei carenţelelor pe care le-am ȋntȃlnit pȃnă acum ȋn cabinetele stomatologice.

Majoritatea acestora sunt concentrate doar pe partea ce ţine de medicină ȋn sine, nefiind deloc preocupate şi de alte aspecte foarte importante ȋntr-un cabinet de medicină dentară.

Stomatologia ȋnseamnă pentru mine :

    • pasiune
    • profesionalism
    • management
    • tehnologie
    • marketing
    • psihologia pacientului
    • comunicare

Nu ai pacienţi şi nu mai ştii ce să faci ?

Pacienţii vin la consultaţie şi apoi nu se mai ȋntorc ?

Simţi că pacienţii nu au ȋncredere ȋn sfaturile şi recomandările tale ?

Nu este nimic mai dureros pentru un medic decât să aibă cabinetul gol.

Uneori, doar un mic gest pe care urmează să ȋl faci, te ţine departe de succesul pe care ar trebui să ȋl ai.

Te invit să te gândeşti cum ar arăta cabinetul ideal pentru tine, ȋn ce atmosferă ai lucra şi ce fel de pacienţi ţi-ar plăcea să tratezi zi de zi.

Cartea “Dentistul de Succes – De la pasiune la business in stomatologie” nu este doar o simplă carte, este un ghid cu soluţii practice pentru cabinetul tău, care ȋţi va schimba mentalitatea ȋn ceea ce priveşte stomatologia şi vei deveni un medic dentist de succes şi un model pentru colegii noştri de breaslă.

BONUSURI

Bonus 1 : Dentistul de Succes

  • Vei afla ce mentalitate trebuie să ai pentru a fi un medic de succes
  • Vei ȋnvăţa metode de a-ţi maximiza ȋncasările
  • Vei şti cum să oferi pacienţilor o experienţă unică
  • Ȋnveţi cum să ȋţi determini eficienţa cabinetului

Bonus 2 : Folosește-ţi reputația online pentru a atrage mai mulți pacienţi

  • Vei afla ce sunt recenziile online
  • Vei reuşi să obţii recenzii pozitive de la pacienţi
  • Ȋţi vei da seama de ce sunt importante recenziile pentru cabinetul tău
  • Vei ȋnvăţa cum să previi recenziile negative
  • Vei şti cum să te foloseşti de recenziile negative ȋn avantajul tău

Bonus 3 : Măreşte-ţi rata de acceptare a planurilor de tratament

  • Vei afla de ce pacienţii nu acceptă planurile de tratament şi cum să te descurci ȋn acele situaţii
  • Vei ȋnvăţa cum să realizezi o prezentare de tratament profesională
  • Vei reuşi să comunici cu pacienţii în funcţie de comportamentul lor

TESTIMONIALE

Dr Gabriel Mȃţă

“Am citit cartea ta imediat ce am primit-o. Din punctul meu de vedere este uşor de citit, limbajul nu este unul sofisticat, sunt lucruri pe care oricine are un pic de bunăvoinţă le poate aplica. Este un ghid necesar oricărui medic care doreşte să ȋşi dezvolte cabinetul stomatologic. Ȋmi place abordarea practică şi am avut ocazia să ȋnvăţ lucruri noi şi să ȋmi clarific unele aspecte pe care le ştiam deja. Este o carte pe care orice medic ar trebui să o citească.”
Dr. Monica Neaga-Chiriţă

"Cartea lui Florin este un adevărat ghid-antrenor ȋn dezvoltarea carierei. Este foarte bine structurată şi oferă informaţii valoroase din domeniul marketingului aplicabile ȋn managementul cabinetului stomatologic. Oferă de asemenea o perspectivă practică şi bine documentată asupra importanţei pacientului in managementul de cabinet. Cu sigurantă , cartea mă va ȋnsoţi multă vreme pe parcursul dezvoltării mele profesionale."
Mihaela Tarhon, Manager IMS Dental

“Am citit acest ghid de management al unui cabinet cu o deosebită plăcere, am descoperit noţiuni şi indicaţii care mă fac să ȋmi revizuiesc planurile de acţiune pe termen lung. Multe rȃnduri din această carte ȋmi creionează interacţiuni cu mulţi dintre pacienţii noştri, ȋmi ridică semne de ȋntrebare, avem multe de ȋmbunătăţit. Acest ghid trasează direcţii pentru schimbare - redă importanţa marketingului care presupune decizii, de a şti cine ȋţi sunt pacienţii, să oferi servicii conform nevoilor pacienţilor, importanţa unei echipe care are acelaşi scop - satisfacerea şi menţinerea pacienţilor; ȋţi arată ce paşi trebuie să urmezi, te ȋnvaţă să ai ȋncredere ȋn tine, să transmiţi asta, iar ȋn final realizezi cȃt de mult ai de lucru.”
Dr Babak Zadnia

“Vreau să menţionez ȋn primul rȃnd că este o carte foarte practică şi o recomand cu toată ȋncrederea. Sunt noţiuni care lipsesc ȋn stomatologia de astăzi, sunt noţiuni care nu se ȋnvaţă la facultate şi nici nu le gaseşti ȋn cărţi. Este o deosebită plăcere pentru mine să citesc ceva atȃt de bine structurat, cu atȃtea informaţii utile, mai ales cele legate de atitudinea personalului, responsabilitatea medicilor, marketing, management, bugete - exact pe gustul meu. Cred cu tărie că suntem responsabili de fiecare cuvȃnt, tratament, atitudine, gest, ambianţă pe care o oferim pacienţilor, suntem responsabili de fiecare pacient care ne pleacă din cabinet.”

CUPRINS CARTE

Capitolul “Marketing sau publicitate ?”

  • Diferenţele dintre marketing sau publicitate
  • Avantajele unice ale stomatologiei

Capitolul “Costuri şi competiţie”

  • Cum stabileşti corect preţurile ?
  • Cine este adevărata ta competiţie ?

Capitolul “Îmbunătăţirea stilului de viaţă”

  • Ce anume ȋl face pe pacient să ȋşi dorească serviciile tale ?
  • Ce percepţie are pacientul asupra cabinetului şi cum schimbi această percepţie ȋn avantajul tău ?

Capitolul “Natura umană”

  • Ȋnţelege natura umană sau ignor-o pe propriul risc
  • Ce oferim de fapt pacienţilor ?

Capitolul “Mentalitatea pacientului şi a medicului stomatolog”

  • Cele patru categorii de pacienţi
  • Cum să tratezi credinţele false ale pacienţilor ȋn ceea ce priveşte stomatologia
  • Schimbarea mentalităţilor greşite ale medicilor stomatologi

Capitolul “De ce pleacă pacienţii ?”

  • Care sunt motivele pentru care pacienţii nu mai revin ȋn cabinet ?
  • Cum eliminăm aceste motive ?

Capitolul “Ce vor pacienţii ?”

  • Cum ne dăm seama ce vor pacienţii ?
  • Cum oferim pacienţilor ceea ce vor ?

Capitolul “Satisfacţia pacientului”

  • Pacient satisfăcut = Pacient loial ?
  • Teste pentru loialitatea pacienţilor

Capitolul “Valoarea unui pacient nou”

  • Cȃt valorează pentru tine un pacient nou ?
  • Ce legatură este ȋntre valoarea unui pacient nou şi marketing ?

Capitolul “Loialitatea pacienţilor “

  • Cum determinăm un pacient să rămȃnă ȋn cabinet ?
  • Ȋnveţi 9 strategii pentru loializarea pacienţilor

Capitolul “Transformă-ţi cabinetul într-un spaţiu de marketing”

  • Cum să ȋţi transformi cabinetul ȋntr-un magnet pentru pacienţi
  • 11 detalii extrem de importante pentru cabinetul tău

Capitolul “Echipa”

  • Cele 3 tipuri de angajaţi
  • Ce contează la un angajat ȋntr-un cabinet stomatologic ?

Capitolul “Telefonul”

  • Telefonul – instrument vital ȋn cabinetul stomatologic
  • Cum ȋmbunătăţeşti calitatea convorbirilor telefonice ?

Capitolul “Cel mai valoros pacient”

  • Care este cel mai valoros pacient şi de ce ?
  • Cum obţii cele mai bune rezultate pe termen lung ?

Capitolul “Puterea cuvintelor”

  • Cum să vorbeşti corect cu pacienţii ȋn cabinet sau la telefon
  • Cum să transmiţi pacientului exact ceea ce vrei să ȋnţeleagă ?

Capitolul “Bugetul de marketing”

  • Ce rapoarte lunare ar trebui să ai pentru cabinetul tău ?
  • Ce buget de marketing să aloci ȋn fiecare an ?

Capitolul “Secretul unei campanii de succes”

  • Caracteristicile unei campanii de de succes
  • Cei doi factori de care eşti obligat să ţii cont ȋntr-o campanie de publicitate

Capitolul “Publicitatea”

  • Comunici ceea ce contează pentru cabinetul tău?
  • Indicatorii de eficienţă ȋn publicitatea cabinetului stomatologic
  • Cele 4 greşeli tipice pe care orice cabinet stomatologic le face

Capitolul “Canale de publicitate”

  • Mediul offline
  • Mediul online
  • Reputaţia ta online

Capitolul “Încheiere”

  • Ce este cel mai important ȋn practicarea stomatologiei ?

Ceea ce ȋncă nu ţi-am spus este că la sfȃrşitul cărtii ţi-am scris ȋn rezumat toţi paşii de acţiune pe care ȋi ai de făcut, pentru că lucrurile pot fi schimbate dacă ştii ce şi cum să faci.

Cartea pe care o vei primi este un ghid pe care mi-aş fi dorit să am ocazia să ȋl citesc, ȋncă de cȃnd eram pe băncile facultăţii.

O să ai un moment de claritate ȋn care vei şti cu siguranţă că poţi deveni un medic de succes, ȋnconjurat de o echipă extraordinară și pacienţi minunaţi.

Vreau să comand cartea “De la pasiune la business ȋn stomatologie” şi voi primi gratuit şi cele trei bonusuri :

Bonus 1 : “Dentistul de Succes”

Bonus 2 : “Foloseste-ţi reputaţia online pentru a atrage mai mulţi pacienţi”

Bonus 3 : “Măreşte-ţi rata de acceptare a planurilor de tratament”

Ştiu ca voi pierde cele 3 bonusuri gratuite dacă nu comand chiar acum.