Ce este si cum folosim PPC ?

Ce este PPC ? Campania pay-per-click include producerea reclamelor care sunt afişate în listele sponsorizate din  partea de sus şi din dreapta rezultatelor organice. Agenţii de publicitate selectează cuvinte cheie  care vor genera reclamele să apară în rezultatele căutărilor iar clientul să plătească o suma înscrisă în buget, atunci când dă click pe reclamă.

Rentabilitatea investiţiei este motivul principal pentru creşterea puternică a plăţii pentru un click că un canal de publicitate

Vrei să faci mai multe încasări pentru anumite tratamente ?

Uite patru motive excelente să iei în considerare PPC marketing  pentru cabinetul tău:

1. Rezultate instante

Să alegi campania PPC şi să-ţi pui reclamele să apară în top pe Google în lista sponsorizată poate dura cel mult 24 de ore. Asta înseamnă că poţi vedea cereri de la pacienţi aproape  imediat – substanţial mai repid decât SEO.

2. Plata progresiva

Cu PPC, costul reclamelor este acumulat atunci când un client dă click pe reclama ta şi este dus pe pagina / webiste-ul tău. Costul pe fiecare click este este foarte eficace şi cunoscut  printre agenţii de publicitate deoarece clienţii  trebuie să facă o acţiune dorită înainte ca banii să ajungă în mâinile altcuiva.

Pentru că poţi tot timpul să ai un target al clienţilor care caută un dentist / tratament dentar, te poţi aştepta la un număr mai mare de pacienţi decât reclama tradiţională.

3. Un sistem performant de verificare

Programatorii PPC au metode puternice de analiză şi rapoarte care permit campaniei tale să fie monotorizata şi optimizată  pentru a asigura o bună recuperare a investiţiei (ROI). Performanţa reclamei şi a cuvintelor cheie poate fi uşor verificată pentru că tu să ştii care din ele e cea mai bună, care cuvinte cheie  aduc mai mult trafic site-ului  şi cu ce cost.

Avansul în analiza software  înseamnă că tu poţi să-ţi verifici fiecare e-mail şi telefon produs de campanie , făcând măsurarea exactă a ROI-ului o simplă sarcină. Mergând un pas mai în faţă, software-ul va înregistra toate telefoanele făcute către un anumit număr  permiţându-ţi să asculţi şi să răspunzi  nevoilor pacienţilor tăi.

4. Campanii foarte bine vizate

Campaniile PPC sunt cele mai vizate campanii în publicitatea online. Ai controlul complet asupra cuvintelor cheie care îţi declanşează reclama şi ai până şi opţiunea să adaugi cuvinte negative care vor împiedica reclamelor să apară la anumite cuvinte-cheie.

Pentru a arăta asta, un cabinet de estetică dentară poate adaugă „ieftin” că un cuvânt-cheie negativ dacă nu vor să ofere tratamente ieftine.  Campaniile PPC  deasemenea permit utilizatorilor să ţintească anumite arii şi locaţii şi au chiar şi opţiunea de a pune reclamele să apară la anumite ore ale zile – inteligent lucru!

Îți mulțumesc că ai citit acest articol ! Dacă ți-a plăcut , nu ezita să dai un like sau share pe Facebook pentru a putea afla și colegii tăi.

Tu  folosești deja PPC  pentru a-ți dezvolta cabinetul ?

Cu drag,

Dr. Florin Ispas

Florin Ispas

 

 


Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


Loading...
Descarca ghidul despre "managementul cabinetului stomatologic"
Totul este gratuit, nu trebuie sa platesti absolut nimic.
shared on wplocker.com