Cum iesi in evidenta in mediul online ?

Multe cabinete stomatologice incep sa isi faca simtita prezenta in mediul online. Dar cate dintre ele o fac intr-un mod profesional ? De ce anume trebuie sa tinem cont cand facem acest lucru ? Mai jos ai cateva aspecte pe care este bine sa le ai in vedere, pentru prezenta ta online.

  •  Profilul

Pagina principala trebuie sa fie bine structurata si in acelasi timp usor de inteles. Imaginea, brand-ul, totul trebuie sa convinga pacientul vizat ca este in locul potrivit. Site-ul tau trebuie sa fie clar si curat astfel incat vizitatorii tai sa simta nevoia sa dea click in mai putin de 8 secunde, in concordanta cu studiul cunoscut ca “regula de 8 secunde”.

  •  Personalulmedic-fericit

Site-urile cabinetelor stomatologice sunt reprezentate vizual prin oamenii care arata profesional. Trebuie sa afisezi o imagine fericita a echipei tale. Trebuie sa arati ca un expert cu un standard ridicat in ceea ce priveste serviciile medicale oferite pacientilor.

  •  Sediul

Pozele de pe site trebuie sa inceteze sa arate operatii infricosatoare, obiecte ascutite si tehnologie plictisitoare, lucruri care nu inseamna nimic pentru pacienti. Turul virtual al fotografiilor profesionale trebuie sa se axeze pe lux si confort, sa arate pacientilor ceva ce ei ar vrea sa vada, de exemplu sali frumoase de asteptare, o receptie eleganta si bai impecabile.

  •  Preturile

Cabinetele stomatologice, in general, incearca sa arate preturile online, dar nu transmit beneficiile pe care le aduc. Este important sa apara fie valoare ”linistitor de scumpa” si/sau o valoare mai mare decat banii care sa-ti atraga clientii tinta, altfel nu vei iesi in evidenta.

  •  Promisiunile

Cabinetele stomatologice uita frecvent ca serviciul pentru pacienti trebuie sa aiba niste standarde ale brand-ului bine precizate. Pacientii trebuie sa stie la ce sa se astepte. Acest fapt de obicei este ascuns sau dificil de citit. Video si/sau poze ar trebui sa fie folosite pentru a-i explica pacientului experienta pe care o va trai in cabinet sau clinica.

  •  Dovada

Cabinetele care cred ca scrisorile si marturiile text sunt inca in curs de a atrage pacientii traiesc in trecut. Ai nevoie de “poze zamberete” de dinante si de dupa pentru a demonstra expertiza clinicii, asta insemnand fara sange, metal,instrumente sau retractoare. Acest lucru transmite incurajare emotionala viitorilor pacienti.

  •  Serviciile

Cabinetele nu isi  diferentiaza tratamentele. Site-urile au tendinta de a face publicitate acelorasi produse la care fac si celelalte cabinete, altfel incat pacientii cred ca pretul este singura diferenta. Sunt necesare tratamentele personalizate si pachetele cu brand personalizat pentru a fi incomparabile.

  •  Locatia

Multe cabinete nu sunt inca constiente de importanta inregistrarii site-ului lor pe Google Places Google-placespentru a obtine o listare gratuita. Google Places devine din ce in ce mai esential pentru review-uri si pentru gasirea noilor pacienti. Trebuie sa te asiguri deasemenea de locatia ta si pe alte site-uri de genul Facebook, in cazul in care pacientii vor sa isi dea “check-in”, ceea ce inseamna pentru tine publicitate gratuita masiva.

  •  Telefoanele mobile

Site-urile cabinetelor dentare contin  animatii Flash care nu functioneaza pe Iphone sau Android. De asemenea,datorita vechilor standarde de programare, site-ul tau nu poata fi vizualizat cum smartphonestrebuie pe alte smartphone-uri. Din ce in ce mai mult, timpul petrecut online se face pe telefon . Lucrul asta nu trebuie ignorat si compatibilitatea cu telefonul mobil ar trebui sa fie o prioritate.

  •  Publicitatea

Medicii cred in mod gresit ca doar indicand adresa site-ului lor sau scriindu-l pe o  hartie vor atrage pacientii pentru a le vizita site-ul. Dar ei trebuie sa tina minte ca recomandarea vizuala sau cea prin conversatie ramane in minte. Ai nevoie doar de 10 secunde cu fiecare pacient pentru a-l intoarce cu fata spre monitor si a-l intreba: “mi-ati vazut noul site? Daca sunteti multumit de tratamentul de azi, va rog sa vizitati site-ul , sa ne da-ti share pe Facebook sau like”. In ziua de astazi, publicitatea online circula mult mai repede decat din persoana in persoana. Este o forma de publicitate ce nu trebuie lasata deoparte nici un moment.

Iti multumesc ca ai citit acest articol ! Daca ti-a placut , nu ezita sa dai un like sau share pe Facebook pentru a putea afla si colegii tai. Tu ce parere ai despre aceste aspecte ?  Astept comentariul tau mai jos. Multumesc !

Cu drag,

Dr. Florin Ispas

Florin Ispas


Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


Loading...
Descarca ghidul despre "managementul cabinetului stomatologic"
Totul este gratuit, nu trebuie sa platesti absolut nimic.
shared on wplocker.com