Limita de 24h

Cum cele mai multe cabinete nu lucreaza la adevarata lor capacitate, implementarea unor reguli simple poate ajuta in atingerea potentialului adevarat al cabinetului. Ca si alte afaceri, cabinetele stomatologice se simt si ele atinse de  economia actuala. Una din cele mai eficiente solutii este de asemenea si cea mai usor de invatat si de pus in aplicare. Este un set de reguli pe care il numim “reguli de aceeasi zi ”.

Dupa cum sugereaza si numele, regulile au o limita de 24 de ore in care poti indeplini anumite actiuni. Utilizand aceste reguli pentru a raspunde repede nevoilor pacientilor, cabinetele pot afecta intr-un mod pozitiv comportamentul acestora.

Aceste reguli ofera angajatilor si o directie anume,pentru a imbunatati relatia cu pacientii.  Uite cateva situatii in care regulile de aceeasi zi pot fi utilizate.

 

Programarile facute in aceeasi zi

Daca pacientii pleaca fara a-si face programare pentru data viitoare,trebuie sa-i sunam in aceeasi zi pentru a-i programa. Acest telefon trebuie sa fie atent gandit pentru a sublinia grija pentru pacient si pentru a mari importanta programarii.

Ai grija ca programarea pacientilor inainte ca acestia sa plece din cabinet, sa devina o rutina pentru personalul tau.

 

Pacientii inactivi

Unii pacienti inactivi sunt iremediabil pierduti pentru ca au plecat (s-au mutat), au schimbat cabinetul, sau nu se mai duc la dentist; dar cei mai multi au uitat sau amana. Eu consider un pacient inactiv atunci cand nu l-am mai vazut de 18 sau 36 saptamani.

De obicei , 85% din pacientii inactivi pot fi adusi inapoi daca sunt sunati de receptionera ,cu un discurs excelent.

Stabileste-ti un sistem al cabinetului in care in urmatoarele trei luni te vei ocupa de pacientii inactivi, si pune-ti angajatii sa faca programarile in aceeasi zi,inainte ca pacientul sa plece. Asta iti va permite sa ai 98% din pacienti programati, tot timpul.

 

Acceptarea planului de tratament

In trecut, medicii isi prezentau tratamentul, apoi asteptau ca pacientul sa sune pentru o programare. Acum, este important sa ai o abordare mai proactiva.

Daca un pacient nu se programeaza imediat dupa prezentare, staff-ul de la receptie trebuie sa ii sune in aceeasi zi pentru a face o programare. Asta ar trebui sa aduca un numar mai mare de programari.

 

Programari pierdute

Exista multe motive pentru care se pierd programarile – urgentele personale, uitarea, frica sau nepasarea. In orice caz, este intelept din partea celor de la receptie sa sune dupa fiecare programare pierduta pentru a vedea daca totul este in regula si pentru a face o reprogramare cat mai repede posibil.

Acest gen de telefon este o oportunitate pentru a da valoare programarii pacientilor , ceea ce ii ajuta sa se si prezinte.

Fiecare cabinet poate genera un rulaj si incasari mai mari cu fiecare pacient existent. Una din cele mai bune metode pentru a face asta, sunt aceste reguli folosite pentru a programa pacientii, pentru a creste rata de acceptare a tratamentului si pentru a reduce programarile ratate.

 

Iti multumesc ca ai citit acest articol ! Daca ti-a placut , nu ezita sa dai un like sau share pe Facebook pentru a putea afla si colegii tai. Tu folosesti astfel de reguli cu limita de 24h in cabinetul tau stomatologic ?

Cu drag,

Dr. Florin Ispas

Florin Ispas


2 Comments

  1. Felicitari pentru articolele scrise intr-un mod concis si cu profesionalism, utile pentru multi dintre colegii nostri.
    Multumesc pentru ca ne impartasesti din experienta ta si ne dai solutii la problemele inerente practicii curente.
    Succes in continuare!

Lasă un răspuns către Lucy Visinescu Anulează răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


Loading...
Descarca ghidul despre "managementul cabinetului stomatologic"
Totul este gratuit, nu trebuie sa platesti absolut nimic.
shared on wplocker.com