Obiceiuri spre un esec sigur

Stephen Covey a dat lumii “sapte obiceiuri eficiente ale oamenilor“. Sfaturile si exemplele bune sunt vitale pentru a invata si pentru a te perfectiona in orice maniera. Dar trebuie sa recunoastem ca si exemplele rele pot fi constructive. Daca te uiti in jur , de la Biblie si pana la Pro TV , o sa ai mai multe exemple de oameni care fac lucruri rele in locul celor bune.

Obiceiuri proaste care contribuie semnificativ la declinul rapid al fiecaruia dintre noi ; le putem numi chiar “obiceiuri fatale”. Aici gasim punctele cheie, si mi-am imaginat cum ar arata totul intr-un cabinet sau clinica stomatologica :

  • Medicii si cabinetele lor cred ca domina mediul inconjurator – unii medici stomatologi cred ca nu exista nici o amenintare pentru cabinetul lor. Ei cred ca pot merge in vacanta oricat de mult timp fara sa le afecteze in nici un fel activitatea cabinetului.
  • Se identifica atat de mult cu cabinetul incat nu mai exista o limita clara intre interesele personale si cele de business – unii medici adora atat de mult sa tina cursuri, sa vorbeasca despre implanturi, cosmetica, incat uita ce ar trebui sa faca pentru succesul cabinetului lor.
  • Cred ca au toate raspunsurile – putini vor recunoaste acest obicei, dar ignorandu-ti echipa e cam acelasi lucru.
  • Elimina fara mila pe cei ce nu ii sustin intotdeauna – cateodata medicii au nevoie ca membrii echipei pentru a le da o perspectiva noua si pentru a-i domina putin. Am vazut angajati care si-au dat demisia pentru ca medicii asteptau totul de la ei, in timp ce el nu punea suflet in propria afacere.
  • Medicii sunt intruchiparea perfectiunii,fiind obsedati de imaginea clinicii – cabinetul, logo-ul si imaginea creata este foarte importanta ; cu toate acestea, strategia simpla si relatia cu pacientii construiesc un cabinert de vis, nu lambriurile de lemn de mahon.
  • Subestimeaza obstacolele (rezultat inevitabila al punctelor 3 si 4)
  • Se incapataneaza sa se bazeze doar pe ce le-a mers in trecut – acestia sunt medicii care spun ca nu au nevoie de reclama ,pentru ca nu au avut nevoie de ea nici in trecut, sau cei care nu vor sa incerce ceva nou pentru ca se simt comfortabil cu ceea ce au folosit in ultimii zece ani.

Evident, nu trebuie sa ai o clinica foarte mare ca sa cazi prada unora dintre aceste obiceiuri. In mare parte aceste obiceiuri sunt un rezultat al slabiciunilor mostenite de la mama natura. Si atat timp cat esti om, ti se poate intampla si tie.

Iti multumesc ca ai citit acest articol ! Daca ti-a placut , nu ezita sa dai un like sau share pe Facebook pentru a putea afla si colegii tai. Tu ce parere ai despre aceste aspecte ?  Astept comentariul tau mai jos. Multumesc !

Cu drag,

Dr. Florin Ispas

Florin Ispas

 


Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


Loading...
Descarca ghidul despre "managementul cabinetului stomatologic"
Totul este gratuit, nu trebuie sa platesti absolut nimic.
shared on wplocker.com