Personajul cheie din orice cabinet stomatologic

Cum ar fi sa ai in cabinetul tau o persoana care sa aiba grija de tot ce inseamna activitate non-medicala ? Care sa aiba grija permanent de portofoliul de pacienti si sa ajute la marirea considerabila a acestuia ? Care sa iti asigure tie timpul necesar de a lucra intr-un atmosfera relaxata, fara griji suplimentare ; sa ai timp liber sa mergi la cursuri si la alte activitati din domeniul medical ?

Sunt sigur ca ai fi mai mult decat incantat sa ai o asemenea persoana in cabinet. Daca esti la inceput si nu ai un rulaj foarte mare de pacienti, iti poti delega asistenta sa faca aceste lucruri. Dar, odata cu cresterea fluxului de pacienti, recomand sa ai pe cineva sa se ocupe de aceste lucruri. Va merita investitia !

 

Alte atributii pe care le poate avea aceasta persoana :

  • urmareste incasarile
  • negociaza preturile, modalitatile si termenele de plata ale achizitiilor, prelungirea contractelor existente
  • faciliteaza comunicarea dintre pacient si cabinet
  • analizeaza concurenta
  • urmareste realizarea calendarului promotional
  • consiliaza si stabileste o relatie bazata pe profesionalism si respect cu pacientii cabinetului
  • intocmeste diverse rapoarte de activitate

 

Ce avantaje iti aduce o asemenea persoana in cabinet ?

 

1. Serviciul de relatii cu clientii este o arie pe care toata lumea se straduieste sa o ofere si totodata este o arie la care toti cred ca se pricep. Dar bine nu este indeajuns! In cabinetele private nivelul de “bine” trebuie sa fie ridicat  la “excelent”. Secretul consta in consecventa.

Sunt sigur ca toata echipa ta incearca din greu sa impresioneze pacientii in special cand sunt la prima lor vizita.  Asa ca de ce sa nu dai toata responsabilitatea pe mana unei singure persoane? Poti oferi o experienta extraordinara pacientilor tai si toti sa o primeasca in acelasi mod.

2. Pacientii noi sunt foarte importanti pentru cabinetul tau. Un mod de ai atrage in cabinet este o consultatie gratuita; prin consultatie ma refer la o discutie, nu o evaluare. Oamenii acum sunt mai mult decat speriati sa cheltuiasca bani fara sa stie daca ce isi doresc ei este ceva ce li se potriveste – cine vrea sa plateasca 100 de lei ca sa afle ca trebuie sa-si albeasca dintii? Nimeni! Cati pacienti nerabdatori de a se duce la dentist sunt in oras?

3. Pacientii care vor fi multumiti de cabinetul tau si care au avut o experienta remarcabila, le vor spune si prietenilor. Tuturor le place sa mearga undeva unde deja stiu cum o sa se simta. Acest lucru este un compliment pentru tine si pentru echipa ta, si cel mai bun lucru este acela ca nu trebuie sa platesti nici un ban pe marketing pentru acesti pacienti.

4. Pot realiza o intocmire mult mai riguroasa a rapoartelor, estimarilor, perioadelor promotionale si a e-mailurilor catre pacienti.

5. Scade tensiunea si stresul din cadrul cabinetelor printr-o buna organizare a activitatii.

6. Daca dau dovada de consecventa, pot mari incasarile cabinetului cu pana la 60%.

Iti multumesc ca ai citit acest articol ! Daca ti-a placut , nu ezita sa dai un like sau share pe Facebook pentru a putea afla si colegii tai. Tie ti-ar placea sa ai o asemenea persoana in cabinetul tau ?  Raspunde-mi mai jos. Multumesc !

Cu drag,

Dr. Florin Ispas

Florin Ispas

 

 


Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


Loading...
Descarca ghidul despre "managementul cabinetului stomatologic"
Totul este gratuit, nu trebuie sa platesti absolut nimic.
shared on wplocker.com