Tu cum faci publicitate cabinetului tau dentar ?

In ziua de azi, concurenta intre cabinetele de medicina dentara este foarte stransa. Necesitatea publicitatii ar trebui sa fie pe ordinea de zi a oricarui medic dentist.Asistam la practici si metode din ce in ce mai inventive cand vine vorba de publicitatea propriului cabinet sau clinica stomatologica.Dar publicitatea, in special a serviciilor de sanatate, este foarte bine reglementata de catre Colegiul Medicilor Dentisti.

Orice publicitate trebuie sa fie legala, onesta, decenta si veridica.

Iata cateva sfaturi de care ar trebui sa tii cont cand iti faci publicitate cabinetului tau :

1)  Nu face afirmatii nejustificate

Cauta sa fii intotdeauna onest in relatia ta cu pacientii ; nu folosi afirmatii de maniera “noi folosim ultimele tehnici si materiale” , daca nu esti 100% sigur de faptul ca ai in cabinet ultima tehnologie pentru diverse manopere, precum si ultimele materiale aparute pe piata. Pacientul se poate informa foarte usor de pe internet sau de la alt medic cu privire la manoperele din planul lui de tratament,odata ce este informat la prezentarea planului de tratament.

Este indicat sa vorbesti despre tratamentele in care esti pregatit sau specializat sa le executi corespunzator. In cazul in care un alt membru al echipei este specializat pe o anume manopera (spre exemplu,tratamente endodontice), trebuie precizat acest lucru foarte clar in materialele promotionale sau publicitate online.

Poti obtine consimtamantul pacientului pentru a-i utiliza datele personale ca sa realizezi rubrica de testimoniale. Aici poti pune si poze din timpul tratamentului si dupa, pentru a arata abilitatile tale in efectuarea manoperelor.

2) Foloseste informatii corecte si actualizate

Faptul ca un pacient iti viziteaza site-ul cabinetului si vede ca informatiile publicate sunt vechi si nu mai sunt relevante,iti creeaza o imagine negativa cabinetului. Incearca sa afisezi data la care a fost actualizat ultima data site-ul ; totodata, verifica constant informatia de pe site si ai grija ca toate serviciile oferite sa se regaseasca pe pagina cu “Servicii” sau “Tarife” .

Daca publici pe site sfaturi pentru pacienti sau descrierea diverselor manopere, ai grija ca aceste date sa fie actualizate la zi.

Pe site-ul web al cabinetului, medicul trebuie sa afiseze specializarile pe care le-a obtinut ; optional, poate afiza poze cu diplomele obtinute la diverse cursuri teoretice sau practice.

Pacientul trebuie sa mai gaseasca pe site si urmatoarele :

  • adresa cabinetului
  • serviciile oferite,detaliate
  • numarul de telefon si adresa de e-mail   
  • o pagina speciala, unde isi poate scrie impresiile despre cabinet si serviciile primite
  • data ultimei actualizari a site-ului   

3) Nu folosi atributul de “specialist”

In cazul in care nu ai terminat un rezidentiat pe o anumita specialitate, nu folosi termenul de “specialist”. Foloseste in schimb, expresii de genul “interes deosebit pentru..” , “practica limitata la…” sau “experienta de peste X ani in…  ” .

De asemenea, titulatura de “doctor in…” se obtine in urma doctoratului pe o anumita ramura a medicinei dentare.

4) Evitati termenii medicali

Descrierea serviciilor dentare fara a folosi o multime de termeni medicali poate fi dificila; in acelasi context, daca descrierea este prea simplista, pacientul se poate intreba daca intr-adevar esti calificat pentru respectivele manopere.

Cheia este gasirea unui echilibru intre termenii medicali si termenii usor de inteles pentru majoritatea pacientilor. In unele cazuri , termenii medicali vor fi inevitabili, dar incearca pe cat posibil sa faci acest limbaj accesibil pentru pacienti. Daca este cazul, poti include o mica explicatie in termeni obisnuiti, pe langa explicatia medicala.

 

Iti multumesc ca ai citit acest articol ! Daca ti-a placut , nu ezita sa dai un like sau share pe Facebook pentru a putea afla si colegii tai. Tu ce parere ai despre aceste aspecte ?  Astept comentariul tau mai jos. Multumesc !

Cu drag,

Dr. Florin Ispas

Florin Ispas


Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


Loading...
Descarca ghidul despre "managementul cabinetului stomatologic"
Totul este gratuit, nu trebuie sa platesti absolut nimic.
shared on wplocker.com